piątek, 8 kwietnia 2016

Sposób na suchą skórę

   Ostatnio w komentarzach poproszono mnie o notkę na temat suchej skóry .
No to do dzieła..

     Zastanówmy się czego jej brakuje...?
Działania od wewnątrz:
-  Częstym powodem jest zaburzenie pracy gospodarki wodnej w naszym organizmie . Hm.. i co zrobić ? Zacznijmy oczywiście od spożywania większej ilości wody, broń boże napojów gazowanych ,które są zgrozom dla naszego organizmu . Ograniczmy także kawę i czarna herbatę.














A teraz przedstawię wam kilka domowych sposobów na suchą skórę...

     Jak już wcześniej pisałam pije siemię lniane ma ono także wiele innych zastosowań oprócz odchudzania. Gdy robiłam sobie swojego glutka i na sitku pozostawało trochę kislu nakładałam niewielką ilość na swoja buzie. Zostawiałam go na 20 minut po czym zmywałam. Moja skóra po siemiu była nawilżona i gładka w dotyku . Stosowałam taki swój niby krem codziennie i po dłuższym czasie zauważyłam super efekty. Moja cera aktualnie jest pozbawiona przebarwień i suchej skórki .
     Przed stosowaniem siemia używałam też soku aloesowego. Można go kupić w każdej aptece ja akurat mam swoja plantacje na parapecie. Przejdźmy do aplikacji . Na oczyszczona skórę wsmarowujemy nasz sok i zostawiamy na noc. Skóra po aloesie jest nawilżona, ma on też działanie gojące oraz regenerujące.





Przejdźmy teraz do maseczek nawilżających:

- Miód i oliwa z oliwek..
Przepis na maseczkę dla suchej skóry: łyżeczkę miodu mieszamy z łyżeczka jogurtu naturalnego i 0,5 łyżeczki  oliwy z oliwek. Naszą mieszaninę nakładamy na buzie i pozostawiamy na 20 minut. Po czym dokładnie spłukujemy.
Działanie: Nawilżające, Przeciwzapalne, Odżywcze,Regenerujące.

- Mleczko kokosowe... Kupujemy w spożywczym sklepie w puszce mleczko kokosowe i po prostu nakładamy na twarz możemy po 20 minutach zmyć bądź zostawić na twarzy bez zmywania.
 Działanie: Nawilżające, Leczy oraz regeneruje tkankę.


Oto kilka sposobów które przetestowałam na sobie i otrzymałam upragniony efekt :)
Polecam i piszcie czy wy tez stosujecie któryś z nich :)
Do zobaczenia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz