piątek, 8 kwietnia 2016

Kremowanie włosów

Męczy Cię olejowanie włosów?

Mam idealny sposób właśnie dla Ciebie. Potrzebny ci jedynie krem nawilżający.
Metoda zastępcza będzie właśnie kremowanie włosów bardziej przyjemne i dające taki sam efekt jak po olejowaniu.

Przejdźmy teraz do małej instrukcji ..

- Poszukujemy kremu odpowiedniego.. możemy użyć zwykłego kremu Nivea, który zazwyczaj gości w naszych domach . Pamiętajmy! Nie używajmy do kremowania włosów kremów przeciwzmarszczkowych itp.. tylko kremy mające zastosowanie nawilżające  :)

- Na suche włosy nakładamy pasmami wybrany przez nas krem zostawiamy na jakieś pół godziny.Po czym myjemy włosy i gotowe .:)

- Pragniesz zabezpieczyć końcówki włosów?
Niewielką ilość kremu nałóż na swoje końcówki, nie spłukuj .

 Na pewno zauważysz różnice włosy staną się nawilżone , sypkie oraz przyjemne w dotyku.

Czego ja używałam do kremowania..
- Na całe włosy nakładałam zwykły krem nivea , natomiast na końcówki krem do rąk  federico mahora femme, uwiódł mnie jego cudowny zapach :)





Co wy myślicie o kremowaniu włosów ?:)
Pozdrawiam i zapraszam ponownie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz