piątek, 1 kwietnia 2016

Recenzcja olejku macadami z collagenem



Witam serdecznie:)

Ostatnio robiłam zakupy w biedronce i natrafiłam na bardzo fajna przecenę produktu z bioelixire. Postanowiłam przetestować to serum. Kosztowało mnie to niecałe 4 zł a efekty mnie bardzo zaskoczyły. Serum to stosowałam na wilgotne końcówki. Moje włosy są sztywne  ale ku mojemu zaskoczeniu po kilku stosowaniach tego serum stały się o wiele miększe i przyjemne w dotyku.
A teraz przyjrzyjmy się co oferuje nam producent...


Wady : - serum to ma dość duży otwór i można z łatwością wylać jego nadmiar
- nie zauważyłam zmniejszenia wypadania włosów
Zalety:
- bardzo ładny zapach
- już po pierwszym stosowaniu włosy intensywnie nawilżone
- zapobiega rozdwajaniu się końcówek
- ułatwia układanie włosów
-  skręt moim loków jest o wiele zdrowszy i intensywny
Reasumując, jeśli twoje włosy są suche a końcówki rozdwojone to serum macadamia oil + collagen będzie idealną propozycją dla ciebie.  Buteleczka 20ml niestety na długo nie wystarczy ale cena jest bardzo przystępna i na taki produkt można wydać to 4 zł.  

Pozdrawia i polecam Gosia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz